24 Ağustos 2011 Çarşamba

Battaniyem değerli...

Pamuğumun battaniye aşkından bahsediyorum ara ara, bilirsiniz belki...

Bu battaniye aşkı öyle bir şey ki, anlatılmaz yaşanır. Misal bizim oğlan battaniyesiyle konuşur. Onu bir yerde bırakmak zorunda kaldığı zaman, kendisinden özür diler, neden bırakması gerektiğini anlatır. Sarılır, öper, koklar.

Beyefendinin battaniyesi, en kısa programda yıkanır çünkü bücür ondan ayrı uzun zaman geçiremez. Ayrıca belki de canı yanıyor olabilir battaniyenin canım, fazla dönmesine gerek yok orada di mi ama?!

Babasıyla hemen hemen her akşam aralarında şuna yakın diyaloglar geçer:

M: Tibet, bu akşam battaniyenle yatabilir miyim?
T: Bugün olmaz baba, Pazar günü yatabilirsin ama...
M: Geçen hafta da öyle demiştin ama Pazar günü geldiğinde Cumartesi yatarsın dedin.
T: Ama o gün battaniye seninle yatmak istemediii.
M: Bence sen beni oyalıyorsun Tibet.
T: Tamam babaaa, Pazar günü veririm dedim işte!


Ya da şöyle sonlanabiliyor en kısa ve netinden:

T: Veremem baba, battaniye bensiz uyuyamıyor!

Geçenlerde Deniz sayesinde bir şarkıyla tanıştım. Nakaratında battaniyesinden bahseden... Kumbağ dönüşü arabada çalmaya başladı. Ben de kendisine “Bak bu abiler de senin gibi battaniyesini çok seviyorlarmış, onun için şarkı yazmışlar.” dedim. İlgisini çekti, dinledi ve çok sevdi.

O kadar sevdi ki, her akşam şarkıyı söyletir oldu. Baktım olacak gibi değil cdye kopyaladım evde dinlemesi için ama o ne yaptı? Ben her aradığımda “Anne bak ne güzel şarkı” diyerek bir de telefonda dinletmeye başladı.




Neyseki şarkıyı ben de sevdim, yoksa halim niceydi :D

28 yorum:

  1. bu şarkı Tibet'e yazılmış ama yaaa. bu gerçek :) ben de seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Oy oyy oyy en çok battaniye bensiz uyuyamıyor demesine bayıldımm:))Akıllını öpeyim maşallah ona

    YanıtlaSil
  3. BEn bu şarkıya bayılıyorum

    YanıtlaSil
  4. Rüyaya vermişti bi keresinde:)))

    YanıtlaSil
  5. Bu sıcak yaz gününde de mi battaniyeyle yatıyor?
    Bizim bir arkadaşın kızının da battaniye aşkı vardı. yazın isilikten kurtulamazdı.

    Yalnız şarkı harbi güzelmiş :D

    YanıtlaSil
  6. ay evet o bende görmüştüm o battaniyenizi :))

    şarkı güzel ve tibet'e yazılmış :)

    YanıtlaSil
  7. Ayaz'ın eee bezi aşkı gibi:)) Öyle bir şarkı istiyorum bende :))

    YanıtlaSil
  8. Hazırcevabım benim.. Çok üstüne gitmeyiniz rica ederim. Çocuğum babası diye kırmak istemiyor besbelli. Ancak bir yere kadar. Battiye onsuz uyuyamıyor.. cık cık:)

    YanıtlaSil
  9. paylaştığından beri bu şarkıyı bende dinliyorum, sabahları iyi gidiyor ;)
    benimde ayım vardı, onsuz yatamazdım.

    YanıtlaSil
  10. Tibetçiğim,
    Benim de vardı bir battaniyem eskiden, ben de sen boylardayken. Asla ama asla uyuyamazdım o yanımda olmadan. Onun yanımda olmasının verdiği huzur ve mutluluk hiçbir şeyde yoktu. En güzel rüyalarımı o battaniyeyle gördüm ben. Bence kimselere verme battaniyeni. O battaniyenle ve o kıvırcık saçlarınla çocukluğun o muhteşem mutluluğunu yaşa. Sakın büyümek için acale etme. Çünkü sonra ne battaniye kalıyor ne de güzel rüyalar

    YanıtlaSil
  11. Bende bu şarkıyı çok seviyorum :)
    Eskiden tanıdığım bir çocuk vardı yastığını çok severdi o da, sizin yazınızı okuyunca aklıma geldi gülümsedim.

    YanıtlaSil
  12. hahaha yine çok komik diyalogları :)))
    şarkının nakaratını Tibet yazmış gibi :)

    YanıtlaSil
  13. Keşke biz büyükler çocukların dünyasına dalabilsek onların gözünden görsek algılasak o zaman
    3D miş efektmiş gerek kalmazdı:) Battaniye ha :) kim bilir belki de ileride dokuma tasarım üzerine bir alanda alim olur prensimiz:)

    YanıtlaSil
  14. Aaa ben bilmiyodum bunu, nasıl kaçırmışım? çok şirin bişey bu ya! yerim onun battaniyesini...

    YanıtlaSil
  15. Demek battaniyesiz çıkmam,he..Çok tatlı ya:)))

    YanıtlaSil
  16. Bestecim, gerçekten ona yazılmış gibi yaa :))

    Ayla, her zaman demiyor onu, genelde bahaneler üretiyor :)

    Denizim, ben de...

    Elifim, sevdiklerine veriyor ;)

    Nilhancım, onsuz yatması söz konusu bile olamaz. valla bünye alıştı galiba, bu seneyi isiliksiz atlattık :)

    Elifim, bizi görüpte battaniyeyi görmeyen yok zaten :)))

    Burcu, biz yazarız tatlım, Ayaz'ıma yazayım hemen bir şarkı ben dur :P

    YanıtlaSil
  17. Delim, babası hiç laf anlamıyor hiç... anlayışsız işte, cık cık... :P

    Bahar, gördüm bu sabah facede, seni de sarmış belli :)))

    Umurum, pek acele etmiyor zaten. Gerçi biraz işine gelene göre değişiyor da :)

    Hintcevizi, ben yeni duydum şarkıyı ama çok sevdim :)

    Şeker Pembem, gerçektende ona yazılmış gibi :)

    tarih84, belli mi olur. belki büyüdüğünde bile hala battaniyesi yanında olur :)

    Çakıltaş, battayesiz çıkmaz canım o bir yere :)

    Sihirli Günce, öyle valla. Mazallah unutmaya gelmez battaniyeyi :)))

    YanıtlaSil
  18. Canımmm nolcak bizimkilerin bu durumu bilmiyorum bizimde bir jumbomuz var,peluş oyuncak; bir de yastık kılıfının arasına sokulan parmağımız var :)))bunlar olmadan uyuyamıyoruz :)

    YanıtlaSil
  19. Tibetin bu cevaplarını duyunca mıhlanıp kalıyorum olduğum yerde sizi düşünemiyorum:)))

    akıllı kuzum benim yahuuu:=)

    YanıtlaSil
  20. konuşmalara bayıldım,süper :))

    YanıtlaSil
  21. Hayal gücü epey geniş. bern buna karar verdim sibelim..
    Biraz büyüsün küçük öyküler yazmaya başlayacak, gör bak :)

    YanıtlaSil
  22. battaniye vermeme olayını gerçekten çok güzel idare etmiş akıllı tibet...öpüyorum onu...

    şimdiden iyi bayramlar,iyi tatiller sibel'cim...

    YanıtlaSil
  23. canım ya asya da bir ara yastıkla dolaşıyordu hewr yerde ma aşkları çoook uzun sürmedi:)
    şarkıda cuk oturmuş hani:)

    YanıtlaSil
  24. Nehirccem çok merak ediyorum ne zaman geçecek diye :)

    Yıldızım Kelebeğim, seni de göreceğizzz ,)

    Ela, Toprak ve Biz, artık hızına yetişip buraya yazamıyorum diyalogları :P

    Zeugmam, yazar mı yazmaz mı bilmiyorum ama dediğin gibi hayal gücü geniş olur inşallah :)

    Bahriyecim size de iyi bayramlar :)

    Selda bizimkinin aşkı bebekliğinden beri geçmedi. Bakalım daha ne kadar sürecek :)

    YanıtlaSil
  25. battaniye bensiz uyuyamıyor... bende bunu kullanmak istiyorum. koca bır yastığa sarılıp yatıyorum. eşim kızıyor bana, bu kim diye.
    yastık bensiz uyuyamıyor :))

    YanıtlaSil
  26. charlie brown'ın arkadaşı vardı ya battaniyesiyle gezenn :))))
    çocukların böyle takıntısı olmasını sevyorum ben daha bi tatlı geliyor bana işte şimdi olduğu gibi.
    du bi şarkıyı dinleyelim bi de.
    iyi bayramlar prensesss ;)

    YanıtlaSil
  27. heheh:)
    Zekaya bak sen.İsminden severim seni zaten Tibet:)
    Battaniyeyle aşkınız daim olsun...

    YanıtlaSil
  28. Zeynep, sen de mi? :))))

    Seyhanım, beğendin mi şarkıyı? :)

    Yaruze, teşekkürler. bakalım battaniye aşkı ne zaman bitecek :)

    YanıtlaSil